hihihi !

 
just nu ligger jag i sängen och har
precis kommit ur duschen härligt, känner mig mer
som en människa nu, dock har jag fortfarande
problem men halsen & rösten, och är hur förkyld
som helst, men thats life, imorgon ska jag iallefall
praoa på Mr James, om jag inte dör inatt vill säga
och det kommer jag ju inte? så då vet ni ju vad
jag har för mig imorgon, hihi.. och ur mina hörlurar
kommer det just nu ut härlig musik oh vad jag älskar
min musik smak, hihi den är bäst, för jag lyssnar på typ
allt, hihi låter väl rätt bra ? det tycker jag iallefall !
hihi nu ska fortsätta ligga här och ha det gött.
för nu säger jag godnatt till alla er bloggläsare..
så godnatt & sov så gott sötnosar, så hörs vi imorgon



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0