hosthost

hejhej, nu är jag hemma hos mig !
vi börja ju vid 11 på mr james sen sluta
vi vid 2, haha sjukt gulligt folk som jobba där
snälla och riktigt roliga, har haft en kanon dag
kan jag lova, när vi slutade gick vi hem till
denise, kolla på johan falk, sen låg vi och prata
sen åkte jag hem, palla gå lixom är ju typ fortfarande
sjuk, träligt men vi får se om jag drar te skolan
imorgon iallefall, annars får denise komma med
min matte bok haha känn dig tvingad denise ! ;)
men nu ska jag inte göra så mycket, kolla på tv
sttar här i soffan och lyssna på musik, hihi gulligt jag
vet, men har inge mer att säga nu så vi hörs


Kommentarer
Postat av: Susså

fin blogg:D

2010-04-21 @ 18:45:02
URL: http://sussaa.blogg.no/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0