I'M BACK !!!

hallå där, och glad påsk på er....
jag färga ju håret igår två gånger faktist först
men det som jag sa, det blev ljusbrunt med någon
cepe sak, för jag hade lite ljusare innan jag färga så det
blev orange där uppe, sen hade vi en blondering i skåpet
så kleta in den i huve, när jag var klar, så var det som var orange
mega blont och hela håret orange, woho grattis andrine
lite påskig och fin, men idag åkte jag och köpte brun färg så nu har
jag äntligen brunt hår igen puuuh, kunde ju inte ha orange hår
häller,hihi imorogn klockan tre på natten åker vi till göteborg
för vi ska flyga där ifrån, ååh längtar men nu har jag faktist inte
så mycker och säga eftersom jag inte har gjort så mycket idag
förutom surat och färgat håret, och ätit godis hihi gött !
köpte även en mascara förut när jag var iväg och köpte hårfärg
då vet ni det.. men ska väl snart fixa mig eller något om jag
orkar ikväll blir det chips&dipp oh massa godis framför
en film eller något, förlåt för min dåliga uppdatering
men den blir mycket bättre efter lovet kan jag lova, för när
jag är i spanien kommer jag inte blogga något så då får
ni sakna mig jätte mycket buhuhu jag tycker faktist synd om er
men nu ska jag bara sitta här och lyssna på musik, och en
stor hiss på det vackra vädret som har varit idag satt
ute i ett linne förut och jag frös inte det var hur skönt som helst
och sånt gillar vi ju, men jaja vi hörs lite senare
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0