inge mer brunablondiner ?



bilden talar väl lite för sig själv den också ?
jag vet inte om jag orkar ha bloggen med emma längre.
känns inte rätt, alltså jag försöker lixom blogga så
mycket som möjligt, men hon värkar skita i det...
alltså folk frågar mig varför det typ bara är jag som bloggar ?
så det verkar ju va fler som tycker det.
sen tjaffsar vi lite nu också, du ska alltid vara så "kaxig" och
säga dumma saker som typ va tjock du är, va ful du är
och sånt, och när du säger det är det ju typ inte som ett skämt,
jag orkar inte det mer, och det är alltid jag som gör fel
inte du, och det tycker jag är himmla dåligt, sen om man
har lånat pengar av någon lämnar man ju tillbaka dom
det vet duu väl själv ?  men nej du lämnar ju
inte tillbax pengarna till ah du vet nog själv vad
jag menar. kanske dummt att skriva det här i bloggen
men ah nu gör jag det, vi får helt änkelt se om det
blir någe mer brunablondiner, det var
allt jag hade att säga nu, puss Andrine



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0