nu känns det att det är...

FAN RÅKA RADERA HELA INLÄGGET !!

ja men hejhej, nu är jag hemma har precis
ätit en macka och nu kollar jag på tv och lite sånt.
skolan idag var ganska lugn vi sluta 14.20 och jäklar
va det regna ute på morgonen&förmiddan eller va det heter..
helt sjukt sen blev det soligt och det gillas ju, för nu
är det äntligen lov woho. efter skolan gick vi upp till stan köpte
ett par "rosa" shorts på hm typ lite mjukttyg eller vad man
ska säga, sen kolla vi lite men vi hitta inget så vi gick upp
till Mr. James och fyllde i prao lappen, så där ska jag och
denise vara 21 april, dom var jätte snälla när vi prata med dom
där så det kommer nog bli jätte bra, och sen tog vi lite
Vår bilder och sen stog vi och kramades och sa hejdå
för vi kanske inte hinner träffas något mer innan´jag åker
till spanien för jag åker ju om 4 dagar längtar !
men nu får nu lite bilder så hörs vi lite senare
puss Andrine





Jag älskar dig denise åström !


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0