varför är det såhär?

ja, varför ska man inte få
köpa något som någon annan
har köpt, då blir man kallad wannabe.
men liksom tillexempel om jag köper
en tröja på hm och någon annan redan har
en likadan så blir jag kallad wannabe? men hur
många i hela världen har inte en sån tröja då?
det är så töntigt att skriva "säger inte vart jag har
köpt den" och sånt typ. det är inte direkt coolt! ifall
någon köper något likadant så tycker den väl bara att
den är snygg? ååh, varför får man inte bara köpa vad man vill?
/ EMMA
normala tjejen; kolla jag har köpt en ny tröja, snygg va? :D
Fjortis 1; du har en likadan tröja som mig :o
WANNABE ÄCKEL
fjortis 2; OMG :O :O :O
haha, min lilla saga!

Kommentarer
Postat av: Sophia

håller med dig helt!

2010-04-05 @ 19:26:15
URL: http://ssophiaah.blogg.se/
Postat av: anonym

håller med dig

2010-04-06 @ 11:41:46

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0