you can not believe I will be sad

hejsan sweeeeetkid?
haha, men aja, nu ska jag
snart kolla på film eller något? :)
förut va jag i skolan och gjorde inget
vi hade bara fyra lektioner. sen efter skolan
drog jag och ebba till stan och jag köpte
en typ tunika. sen cyklade vi hem till mig och
satt ihop våran studsmatta! vi är bra! haha, lite
jobbigt bara med alla jävla fjädrar. men aja, sen
hoppa vi! :D sen gjorde vi chokladpudding och satt oss
på studsmattan och åt, hihi. sen började det att regna så
vi gick in till datorn och kolla en massa videosar. sen skulle hon
hem och så åt jag mat. sen åkte jag och mammi till salladsbaren
och gjorde något. sen åkte vi hem. nu somnar jag snart också och
det är skit varmt i mitt rum kan jag lova!
så vi hörs imorgon sötisar! / emma

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0