Andrine hissar & dissar


* Alla mina underbara vänner som alltid finns där
och hjälper än när det har hänt något eller ah ?
ni fattar väl vad jag menar, älskar verkligen alla mina vänner
sjukt mycket, alla är speciella på sitt sätt och det är det som
är så himmla roligt, en stor fet hiss på alla dom !

* Att jag fyller år om 10 dagar det är ju helt underbart.
hoppas jag får riktigt bra perssenter också.
kan inte riktigt vänta tills jag fyller år åååh hissar det verkligen.

* MIN MOBIL JAG ÄLSKAR DEN !
har haft den ett tag men vadå spelar väl ingen roll
den är så bäääst och så sööt och så MIN !


* SNÖN, alltså jag hatar den faktist just nu.
det är ju inte direkt lite snö ute, det är ju fullt överallt ?
jag som hade hoppats på att bli av med den snart
men nej nej, kommer bara mer och mer hela tiden
det gör mig så arg, en stor fet diss på SNÖN

* Att ha ont i ryggen är verkligen något jag dissar.
har det just nu , och ni vet väl själva hur det känns ?
om inte så vet jag inte vad jag ska säga, det gör för
jäkla ont i alle fall.. stackars mig

* att inte veta vad man ska dissa ? det är ju inte så bra.
haha ibland kommer jag på massa saker och ibland inget.
så japp, jag dissar att inte komma på något att dissa !
låter inte särskilt bra men sak samma.




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0