B E S T Ä L L T


yes, nu har jag beställt 2 st bikinisar, dock kommer dom inte förns om några
veckor, vet inte riktigt varför men ni ser den blåa ? jag vill egentligen han en
sån rosa men det fanns inte i min storlek lite synd, alla dom i min storlek va typ
slut men det fick bli dom här två godingarna istl, men tror pappa beställer en åt
mig också så då blir det ju kanske att köpa någon annan modell och ah ni vet ?
vi får helt enkelt se, men nu ska jag och bästis hitta på någo roligt.
vi ska nog sjunga sing star ? ni vet vi är ju så bäst på det, förra gången fick vi
ju "sing star" på lite abba låtar, yeah vi är ju helt klart bäst, därför kanske vi ska
****** på **************** ! riktigt nice, men nu ska vi kissa & sen sjunga haha
vi hörs sen Puss Andrine

Och nej ? såklart jag inte betala bikinisarna själv !



Kommentarer
Postat av: Anonym

var har du köpt dem ? :)

2010-02-04 @ 17:48:09

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0