Fair Plat Trophy !

tjenare, vet ni när jag sluta idag ? jo vid 12.
gud så gött alltså, yes mår faktist lite bättre nu men fortfarande
förkyld och ah ni vet, men idag var det ju fotbollsturnering
fair play trophy eller något sånt, typ att man ska spela snällt osånt.
men det gick ju faktist rätt bra fast jag är lite bollrädd, men jag och denise
är ju bäst, haha vet ni vad jag råka göra ? skjuta ett hårt skott i en tjejs
ansikte, buhuhu stackars lilla flicka eller ? liten kanske hon inte var direkt
men vi vann två matcher och förlora en men det var ritkgit bra jobbat av oss
tycker faktist jag , men nu har jag precis duschat och fixat mig, så nu sitter jag och
väntar på att emma ska sluta, hon slutar ju typ om 30 minuter, men då blir
det nog att gå att möta henne, sen ska vi nog fixa en header/design idag.
men vi får allt se, men vi hörs faktist senare !
puss Andrine




Kommentarer
Postat av: mej

kul skämmt,

du skjuter ju riktigt hårt oxå :E:E

hahaha

2010-02-17 @ 15:13:35

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0