godmorgon alla underbara läsare !

hej, har precis blivit klar och ska bara ner och äta lite sen
ska jag till karlberg, för vi har språkval där hur tråkigt som helst.
men jaja så kan det vara, + att jag är ofixad idag, roligt va ?
nejrå, alla säger att jag är lik herman min lillebror som går i 4an när
jag inte har smink, men det tycker verkligen inte jag !!
anledningen till att jag är ofixad idag är för vi ska till badhuset sen, typ någon
gång innan lunch ohså, då känns det lite onödigt att fixa håret att sminka sig
när man ändå måste ta bort det då ? så jag fixar mig efter badhuset !
kommer troligen komma försent då men skit samma.
nu måste jag leta efter min spanska bok, eller nej jag tar inte med den idag.
får inte plats i väskan, hihi gud va det här börjar spåra ut nu !
vet ni vad ? vi hörs när jag kommer hem istället, ni får ha en underbar
fredag, puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0