hemma från resturangen !

hej, nu är jag hemma från resturangen riktigt god mat !
och trevligt personal var det också, det kunde inte bli bättre.
jag åt en lite toast med skagenröra till förrätt, sen till varmrätt..
åt jag en black and white ? (stavning) en oxfilé bit & en fläskfilé bit,
pommes oh beanässås, riktigt smarrigt var det mumms !
blev riktigt mätt måste jag säga, efter vi hade varit på resturangen
åkte jag herman och peter för att hyra film, jag hyrde två st,
allt för min syster & prinsessa, tror båda är riktigt bra, eller jag får väl hoppas.
men nu ska jag fixa en sak, vi hörs om typ 5-10 min !!
puss Andrine


kanske inte ser gott ut ? men det var det kan jag lova, och om ni undrar
vart jag åt så åt jag på "nya katrinedalskrogen" som dom kallar sig nu.


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0