hemma från skola !

hejsan, lite rörigt i skolan idag kan man verkligen säga.
inget jag berättar här på bloggen men så kan det va.
slutet av dagen hade vi skridskor och vi slutate 14.00 då kom
denise söta mamma och hämnta oss, och nu är vi hemma hos henne.
vi ska äta lite snart tror jag, sen ska vi till hennes pappa.
måste bara berätta att jag fryser enormt mycket, speciellt om fötterna !
men jag har ingen stor blogg lust idag, så jag bloggar nog mer när jag
kommer hem senare i eftermidag/kväll..
sen en sak till emma ! det är tråkigt när hon skriver så korta inlägg som här
under, eller hur tycker inte ni det, om inte så gör jag det i alle fall.
för om inläggen är super korta är det ju inge roligt att läsa.. och då
tkr jag bara det är onödigt att lägga ut inlägget men skit samma
nu ska vi inte vara sånna, jag älskar ju lilla emmis.
men vi hörs i alle fall när jag kommer hem.
Puss Andrine


Kommentarer
Postat av: Selma

Heej!

Asså förlåt Andrine, det var inte du som skrev komentaren.

Men asså det var typ Sara tror vi. :(

Men asså förlåt.



Selma.

2010-02-04 @ 15:25:02
URL: http://selmwa.bloggplatsen.se

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0