hemma nu


ojojoj, måste verklien säga förlåt nu, har ju inte bloggat på hela
dagen men ska bli bättre, men ni vet fört var jag ju i skolan
och det var ju inte direkt så roligt, men sen efter skolan kom min sötnos anna
vi gick upp mot stan, träffa först felicia & rebecca, jag fick inte va inne
på HM för felicia för hon skulle köpa present till mig, så vi gick till JC
där kom hanna & nina utan för, och då hälsa vi på dom, sen tog jag och
anna bussen upp till nöjes, lata som vi är, kanske tar 5 min att gå upp dit
men nej, vi tog bussen vi, hihi vi köpte kyckling sallad dricka & chips ner
till dansen och hade lite picnik kan man ju säga, haha sen hade vi ju dans
riktigt roligt, fast fick sjukt ont i mina armar & mitt hjärta börja slå jätte hårt
för jag blev rädd haha lite konstigt men haha´så kan det ju va ibland.
men sen efter dansen sprang jag och anna till torget, så vi inte skulle missa bussen
hem till henne men det gjorde vi ändå lyckat men sen kom vi i alle fall hem till
henne gjorde inte så mycket lite roliga saker, och vi älskar förästen apoteket hjärtat
haha om ni kanske ville veta ? men det är bara för ........ lalal det vill ni allt veta va ?
men mamma hämnta mig i alle fall förut och nu har jag ätit men nej
nu ska jag ladda upp en video på datorn och sen ska jag nog lägga ut den
här på blogge, men vi hörs ju sen puss Andrine




Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0