I don't care about you anymore..

hellu, nu är jag skit trött så ska sova!
idag hade vi viola i syslöjden, skit kuul?
NEJ, jag hatar henne seriöst. hon snackar
bara om sina jävla barnbarn och en massa.
haha, och ja idag så har jag inte gjort så
mycket i skolan, typ spillde mjölk på hela blomman
i matsalen? hmm... jag vet att jag är bättre en dig ;)
hehe, och sen va jag med bebis andrine.
vi hade lite mysigt med popcorn och sånt ni vet?
hihi, imorgon ska jag va med ebbbis =)
men vi hörs imorgon/ emma

fyfan, trodde på ett föralltid!
trodde visst fel.. ska man kunna
lita på någon längre? jag vet inte,
ska försöka följa mitt hjärta och
inte bara allt annat.. </3

Kommentarer
Postat av: Anonym

sina barnbarn som spelar i orkester -.-

2010-02-18 @ 07:13:57

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0