ingen blogg ork..

hej, idag vaknade jag tjugo i åtta av att
pappa började prata med mig? hmm..
men sen somnade jag om. jag sov nog till
nio typ. då fixade jag mig lite, sen åt vi frukost
med mammas kusin och hennes kille. sen fixade jag
lite till sen åkte vi till universeum. där fixade vi biljetter
och sen gick vi och kollade på alla djur och allt som fanns där.
jag rös hela tiden när vi gick vid ormar och fiskar! usch, det är
absolut något av det värsta som finns! sen var det världens sötaste
apor som hoppade vilt där inne i typ regnskogen eller vad man säger.
dom var iallafall jätte söta! det var en som nästan hoppade upp på mammas
axel, haha. sen kollade vi på hajar.. läskigt! sen provade vi lite saker och sånt.
sen fikade vi. sen kolla mer. och sen åkte vi till ett ställe som är typ som barkaby
om ni vet vad det är. det är typ märkeskläder fast där är dom mycket billigare.
jag hittade bara en kofta typ och saker till mitt rum. b.la ett örngott som det står;
här sover en prinsessa. hehe, passar mig perfekt! ;)
men nu ska jag snart sova, vi hörs imorgon! hejdå / emma

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0