lyckad fredag

hejsan, om ungefär fem minuter
kommer denise pappa, denise och ebba
till mig så åker vi till örebro sen!
hihi, kuligt!
i fredags hade vi jätte mysigt!
först efter skolan gick jag alva och denise
till stan och handlade present till ebba.
sen gick jag och alva hem till henne och
fixade oss, sen gick vi till ebbba och då
öppnade hon sina paket! sen åkte vi
och hyrde film; pojken i randig pyjamas, fyfan vilken
film! jag började fan tjuta :(
sen hyrde vi "en shopaholics bekännelse.
sen åt vi på mr james, det va jätte god mat!
sen gick vi hem till ebba och så åt
vi godis bäddade och sen kollade vi på filmerna.
och sen igår så efter vi hade varit hos ebba
va jag och denise på stan och sånt!
sen åt vi kina mat hemma, mmmuumma!
men vi hörs ikväll och då kommer kanske bilderna!
/ emma

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0