nu ska jag försöka laga mat.. hmm ?

hellu babes  ;)
nu har jag kommit hem från skolan det va segt.
en slog sönder ett fönster typ :( säger dock inte vem men
buhuhu så kan det gå ibland eller vad säger ni ?
men jaja nu är jag ju somsagt hemma och jag har inga större
planer ska försöka laga mit lite mat nu också, vi får se hur det går ;)
men senare kanske jag ska träffa bästis, men vet inte riktigt än om
jag hinner måste jobba klart lite i matten, för jag är lite efter.
kaan säga att det inte är bara jag som är det, och att man kanske inte
alltid jobbar så bra på lektionerna hihi, men jag valde själv att ta med
boken hem och jobba annars kommer jag aldrig hinna klart med det här
kapitlet som vi håller på med, men nu ska jag ner och laga mat :)
men vi hörs självklart efter det puss Andrine :love:


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0