rubrik

hej, precis kollat klart på filmen och vad ska jag säga ?
den var riktigt bra och rörande ? eller vad det är man säger.
jag fällde några tårar lite här och där, men filmen hadlade om
en tjej som hade en syster som hade canser, sen händer massa
saker, och typ ah kolla på filmen så förstår ni nog vad jag menar.
men klockan är ju ca halv 11, men jag ska gå ner och tvätta bort sminket
sätta på mig sov kläderna, sen ska jag kolla på den andra filmen
prinsessa, sen blir det nog sova om jag är trött då ? det är ju trotsallt fredag
HELG HELG HELG, i love it, och ah men nu ska jag springa ner och ta bort
sminket sen blir det ju film igen, men vi hörs nog efter den.
ni får ha det så bra sålänge. puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0