ska snart äta min smarriga sallad

tjenare, nu sitter jag här och lyssnar på musik har precis gjort
min goda fetaost sallad som verkligen alla älskar yummi !
men nu sitter jag här väntar på att bror och mamma ska komma hem så
vi kan ta och äta lite, har inte tränat på glosorna än,eller jo 1 gång.
men måste ju träna minst 1 gång till idag, men nu ska vi snart äta
men jag bloggar efter jag har ätit så får ni även en bild på det gud så snäll
jag är idag, hihi men vi hörs helt enkelt sen puss Andrine

till er tjejer som busringen, skaffa ett liv jag vet att ni
älskar mig, men nej ? seriöst jag är inte på eran nivå
puss love ya, not ! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka busringer ?

2010-02-08 @ 20:28:13

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0