sorrry

hejsan, förlåt för jag inte bloggade haha.
men har man en bror som är 15 så ja.. han
snodde min dator! han är som han är. aja.
idag i skolan hade vi NP i matte! inte kul.
men vi hade miniräknar grej så vi fick ha
miniräknare på alla tal.. sen åkte vi skridskor
idag igen! hmm.. sen gick jag och ebbis hem till
mig och så skulle vi baka cupcakes och så skulle
vi gå och handla saker till det. sen bakade vi.
vi är bäst på't haha. sen åkte hon hem typ halvåtta.
nu kollar jag på os, och sen ska jag faktiskt sova.
och imorgon slutar vi 12;50 som vanligt. sen blir det
SPORTLOV! ooooohhhyeah.
btw, vi fick plats på bussen så vi åker till säfsen på tisdag :D
wiiihoo, men nu ska min bror ha datorn igen..
hejdå!
/ emma


det är ebbas bild men..



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0