tips



Borsta tänderna med bakpulver !
låter riktigt äckligt, och det är det också.
men man får faktist vitare tänder, har läst det på något
ställe och har prova några gånger, och det funkar faktist
rätt så bra, och bakpulver är ju något man oftast har hemma.
gör så här:

Ta bakpulver på din tandborste och borsta tänderna
det duger att bara göra det en liten stund ca 1 minut eller mindre.
sen spottar du och sköljer av tandborsten och sen borstar tänderna
vanligt med tandkräm, och om du lätt spyr kanske du inte ska göra
det här, för jag tycker själv det smakar vidrigt !
kanske kommer ett till tips senare idag // Andrine

fick höra nu att det fräter på båda tänder och tandkött ?
men jag har ju hört många som andvänder det och säger att
det inte händer något "farligt" men om det nu inte är så bra
så ah jag vet inte, jag brukar ju inte direkt använda det så ofta
så jag har ju inte märkt att det fräter direkt menmen..




Kommentarer
Postat av: sara

jag säger bara UCSH...

men det kanske funkar, vem vet? haha

2010-02-07 @ 13:58:29
URL: http://sarasamies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att det fräter på både tandkött och tänderna, ingen bra idé!

2010-02-07 @ 14:33:36

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0