snöööö!!!

hejhej, igår kollade jag på wallander-innan frosten.
den är kanske bra tycker jag iallafall.
och idag när jag vaknade och kollade
ut så snöade det skit mycket!
haha, det har fan snöat trehundafemtio meter nästan.
hihi, jag gillar ju snö!
jag hatar killarna i klassen seriöst!
dom är fan omogna! åhhhh...
drar ner en i snön och står och sparkar på en.
men som tur är har man självförsvar! men det går inge
bra när det är typ 6 mot 1..
taskigt. sen efter skolan gick jag hem till ebbis.
vi poppa popcorn och kollade på film!
wallander-dödsängeln. den va bra!
bara att deras kör lärare är lebb!
haha, hon typ tar en tjej på brösten
och typ ahh.. haha.
snart kommer lite härliga snö bilder som jag
tagit för några dagar sen!
/ emma

Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0