snöig dag!

hejsan, nu sitter jag och lyssnar lite bra musik,
ska snart hoppa in i duschen och så ja ni vet..
sen ska jag göra engelska läxa *suck*
och andrine? vafan grät du i skolan för?
hmm... haha kul dag i skolan fast nej, först hade vi
matte sen gick vi till bussen och åkte till skranta
och kollade på teater och den va inte så bra!
sen tillbaka till skolan och så gick vi och åt,
sen hade vi so, sen no och på no'n har vi pubertet mojs
och så skulle vi gå in på någon jätte konstig sida och jobba
och tjejen och killen, haha. och det är lite konstigt
för dom i sexan typ har samma bok och jobbar typ med
det vi gör? dom är nog lite efter! haha.
och jag är jättte trött! jag vill gå och sova!
så ska nog göra det tidigt!!
hejdå! / emma



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0