vet ni en sak ? jag vakna 07.17 idag katastrof !


sitter här i köket och dricker godmorgon's apelsin juice riktigt gött.
innan var jag en sväng på solariumet blev bara 12 minuter idag.
men ändå såg man lite skillnad sånt vi gillar ellerhur !?
men innan var det ju skolan, riktigt tråkig dag måste jag säga.
vi hade typ historia och geografi(stavning) hela förmiddagen och efter lunch
hade vi en matte lektion och sen fick och ida och bästis skjuss upp till
karlberg av min mamma riktigt snällt, där borta hade vi spanska
jag fattar inte något ? så är lite sugen på att byta till tyska för det är mycket
lättare säger denise men vi får se hur det blir med den saken.
men nu måste jag träna på glosorna som ellen håller på att skicka eftersom
jag inte har fått någon läxa, men jaja sen kanske jag ska träffa emmis
och då blir det väl något roligt, och förästen var vi iväg och köpte en skrivare
förut så nu kan jag äntligen skriva ut massa bilder och sätta på min dörr om jag
hinner ska jag göra det idag, och då får ni självklart se resultatet !
men vi hörs helt enkelt senare puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0