16 Januari


Nu har jag suttit här en stund och plattat håret & tagit på lite mascara.
yes, ska snart byta om också, sen vid fem ungefär åker jag och
min familj och äter på en resturang riktigt mysigt kommer ta lite
bilder så får ni se, men min kameara har tappat bort inladdnings sladden
till den, så kan inte få över bilder så jag använder mobilen, yes  men det blir nog
bra ändå ska ni se. Har inte riktigt bestämmt vad jag ska ha på mig men
tror jag har hittat något jag kanske ska ha, men ni får bild på
outifiten senare, men nu ska jag fortsätta fixa mig och sen gå ner och prata
lite med mamma, men vi hörs iafl innan jag åker och om ni undrar varför
inte emmis bloggar såär det för att hon är hos sim farmor !
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0