aj, mitt finger !

hej, träffa ju emma förut på stan vi gick in på willys
och köpte negerbollar, och jo det hete negerbollar så ingen
behöver kommentera något om det sen gick vi upp mot nöjes
hahah först rammla vi i en snödriva hahah lyckat säger jag bara !
sen fick emma 50 kr av hennes farmor, sjukt gullig är hon faktist
sen gick vi in på nöjes, hon köpte en dricka typ, sen stog vi och
prata och dampa i hundra år, se drog jag hem och på vägen hem
hände det oväntade, jag rammla på vägen och mitt finger svullna upp
sjukt mycket, och det är fortfarande svullet, sen slog jag i höften också
ajajaj, men nu är jag hemma har precis ätit lite.. men nu ska jag
fixa lite saker, men vi hörs om en tag, puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0