Andrine älskar sin rosa datamus !

hej har nästan inte bloggat något på hela dagen.
men har faktist haft massa annat för mig, jag och denise drog
ju ner mot stan och åt lunch på macedonkan, lite smått nice sådär.
sen gick vi hem till denise efter vi hade varit där i 2 timmar hihi
när vi kom till henne packa jag sen gick jag hem, efter ca 10 min var
jag hemma, och då gjorde jag inte försökte ta cam bilder med min
lillabror på 2 år, men det gick ju som det gick haha !
nu har jag precis ätit en sallad, den va inte alls god, usch usch usch
imorgon blir det väl denise, sen ska jag vara barnvakt på kvällen
åt min lillebror, hihi det går nog bra, jag är ju bäst på allt ellerhur !?
dagens outfit blev bara vanliga ljusa jeans vitt linne & en mörk blå kofta
och min vita mössa fick passa fint till det idag, orka inte fixa håret så mycket.
sen när jag kom hem förut fläta jag håret men nu får ni några cambilder
jag tog nyss bara för er, jag är så snäll så yäyäyä
men vi hörs senare puss Andrine


ser ni min rosa datamus, visst är den gullig ? (a



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0