Andrine Hissar & dissar


* Kor, ja alltså djuret ko ? kossa ? mu ?
ja kalla det va ni vill, jag hissar iafl djuret.
man får mjölk från den, och den är ur gullig.
jag använder ordet ko rätt ofta faktist.
och yeah lixom vad hade vi gjort utan kossan?
yeah en stor fet hiss till KOSSA MUUU !

* Min bästis, yes mitt liv kan man egentligen säga.
hon går i min klass, vi är lika gammla,
ah kan det bli bättre eller ? 
  Hissar verkligen henne hon är helt underbar.
min älsklings bästis Denise Åstrom !

* Att vintern snart är slut det är väl helt fantastiskt.
ååh längtar så efter sommaren, mitt och denise år
och yes sommarn blir ju lite mer än bäst
kan man ju säga, underbara vänner och hoppas på
underbart väder, längtar verkligen kan man ju säga !

* EMMA KARLSSON !
yes, man får inte glömma hissa den tösa
skön kan man ju säga, alltid lika roligt med henne
och vi är ju som vi är, älskar henne
och utan oss inga brunablondiner.
en stor j*vla hiss till EMMA !


* Att det är så blött ute nu.
det är jobbigt, usch och blä
sommar ska det va, och vinter ett
litet ta men när det är blött kan det faktist
kvitta bläääääää tort och sommar ska det va !

* FOTBOLL, suger usch fjolboll som bror min
säger, yes det är tråkigt och nej vi kör
det nu på torsdagarna i skolan ? hallå lite respekt
det är inte ens roligt..

* Läxor, skolan har ju börjat nu igen
då får man läxor, och vi har glosor nu ?
hur ska man komma ihåg alla dom bara att
börja träna säger jag, nej men snälla
läxor är helt onödigt egentligen, eller kanske inte ?
men det är tråkigt, man kanske vill ha en fritid
och inte bara läxor som har med skolan att göra ;o







Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0