DÅLIG UPPDATERING

hej förlåt för hemskt dålig uppdatering,men jag har ju somsagt varit
i karlstad & sen drog jag driekt till denise, vi har dampat hela
kvällen kan jag ju säga, och nu ligger vi här i sängen med en varsin
laptop i knät, och båda är nog rätt så trötta kan jag tro.
jag är iallefall det och då menar jag verkligen trött skulle kunna somna
vilken sekund som helst, men imorgon vet jag inte vad det blir.
jaja,det här inlägget blir ju lite konstigt eftersom jag skriver imorgon
men ni fattar nog att jag menar sen när vi vaknar, men ah ni fattar ?
jaja, men vi hörs senare då "imorgon" när jag vaknar.
men jaja förlåt för dålig uppdatering, det blir noh bättre imorgon
så kanske ni får biild på det jag köpte också ? det låter väl bra ?
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0