det är ju riktigt nice med istappar innanför tröjan

sådär, nu har jag badat & även hunnit ligga här ett tag
plus att jag har fått istappar mellan brösten & på ryggen av min
bror och hans kompis, riktigt snällt av dom faktist eller tycker inte ni det ?
men det var hur skönt som helst att bada, passa på att använda min nya
peeling & duschkräm & bodylotion också, hihi riktigt gott luktar dom
fick dom i julklapp av moster och hennes kille,tror dom är från england
eller ah jag vettefan egentligen, men har även hunnit beställa hem min underbara
tröja ni såg i inlägget här neranför, eller nej juste, ni fick inte se den hihi
men ja nu ska jag nog gå ner och glo på teve eller bara bråka med
bror hihi sånt man gillar när man har tråkigt förstår ni !!
men jaja, vi hörs senare, puss Andrine


Kommentarer
Postat av: kristin

riktigt snäll brooor du har! :o<3

2010-01-04 @ 23:30:41
URL: http://babykirre.devote.se

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0