förlåt för jag inte bloggat på hela dagen !

hej bloggen, förlåt så mycket för jag inte har
bloggat på hela dagen, men jag var ju i skolan som ni alla vet.
inte alls roligt, eller jo lite roligt var det faktist jag hade mina små ryck
som vanligt kan jag lova, stog på allafyra på bänken och lät som en katt
sen lät jag som en ko, hmm något står inte rätt till i mitt huve !
efterskolan drog jag och en kompis till solariumet jag sola, blev en 20 minutare.
sen hem till henne åt lite och bara satt och snacka och lita sånt.
sen kom peter och hämnta mig så nu sitter jag här, jag lovar en videoblogg
lite senare idag eftersom jag ändå inte har blogg något idag.
men jag lovar att vi hörs om en liten stund, sen måste jag bara säga att
ni fortfarande kan anmäla er till tävlingen så kom igen !
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0