förlåt för jag inte har blogga något idag

hej nu sitter jag hemma hos anna !
har skrivit om det här inlägget några gånger för
jag trycker bort hela tiden på någe sätt fråga mig inte.
skolan idag, hade cp ***** i slutet av dagen haha hatar det.
men sen träffa jag sötfian vi gick på stan och kolla lite vi
hitta grymt söta hårspännen och bara för det ska jag köpa
dom någon dag dom kosta ju bara ** kroner så..
säger inte vart vi hitta dom för då kommer nog en viss
wannabe köpa likadana haha skulle inte förvåna mig !
men sen köpte vi kyckling baguett och fanta gick till dansen.
orka inte dansa så mycket idag men ändå sen hem till
anna och inte gjorde så mycket sen åt vi pasta & kyckling
vi älskar kyckling nerjå men ändå nu sitter vi här och har
lite roligt. senare hämtar nog pappa mig yes men vi hörs
sen när jag kommer hem puss andrine


skoja bara när man hittar såhär söta folk
på internett så blir allt jävligt roligt !



Kommentarer
Postat av: angela

fin blogg :)

2010-01-26 @ 20:12:46
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0