hemma från skolan


nu sitter jag här hemma och dricker te och äter några kakor ni vet
sånna här goda med hallon sak i mitten ? skit samma gott
är det och jag har fryser hela dagen så det är skönt att bara sitta
här vid datorn och dricka en kopp te, skolan idag då !
var matvärd men en tjej i min klass, och för er som inte vet vad
det är så är det att man hjälper till i "köket" eller man typ tar undan
disken och gör ut disken och så får man en dricka hihi
riktigt tråkigt var det, men hade bara 2 lektioner på skolan för jag var
matvärd så man slipper massa jobb, så hade bara att man skulle jobba
om ungern 1 lektion sen matte sista lektionen på skolan sen till
karlberg och ha språkval som vanligt tråkigt inte direkt min grej
men nu är jag ju hemma ska nog dra iväg och träffa julia sen
saknar faktist den tjejen massor träffar ju henne minst 2 gånger i veckan
när vi kommer till karlberg men jag tror ni förstår lixom ah jag har
inte umgåtts men henne på länge eller skit samma nu är
jag lite sur men skit samma dagens outfit idag var ett vitt(damp)linne
och en "kjol" till det dock sitter det ju dyng thight så det ser ju
ut som sakerna sitter ihopp ni bryr er säkert iinte så nu
ska jag fortsätta dricka mitt te puss andrine


jag just nu, satt på mig min i love londn tröja och ett svart linne
för det var så kallt och kände att jag ville ha på mig lite mer
"myskläder" om ni förstår vad jag menar ;)


Kommentarer
Postat av: johanna :)

Andrine är fedt fiinnn "

så är de bara (A

Jag känner inte dig så jävla bra, men vi har typ träffas 2 gånger..:e

men de ska vi ändra på tycker ja" <3

2010-01-25 @ 19:35:34
URL: http://joohaannak.bloggplatsen.se

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0