hemma från stan !


Är hemma från stan nu, jag och denise drog dit
in på lite affärer köpte en "star wars" tröja,stavning ?
och ett shampo för brunt hår,hitta ett riktigt billigt
som var på rea dessutom så då blev det att köpa det.
sen gick vi till som hemma och fikade.
blev en kladdkaka & färsk pressad apelsin jucie.
sen satt vi där och prata lite, sen drog jag hem till mig
och bästis hem till sig, ja och nu sitter jag här.
och letar efter usb-sladden till mobilen jag ska ha här hos pappa
någon stans ? men jag hittar den verkligen inte.
så ni får inga bilder från stan, lite synd men jaja.
men nu ska jag ta och ringa min underbara bästis och prata lite
med henne vi hörs senare puss Andrine



star wars tröja H&M


Sunsilk shampoo H&M


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0