Hemma mys !

hej, sitter här denise åkte hem för drygt en timme sen kanske.
 jag har ätit och dammmmsugit lite, visst är jag duktig ?
 yes, men just nu gör jag inte så mycket, ska nog snart gå
och sätta på mig lite mys kläder kanske göra en videoblogg ?
och sen ska jag bara lägga mig i soffan och glo på någon film med
pappa & lisa ( lossasmamma) det låter väl mysigt.
 var faktist rätt länge sen jag bara var hemma med dom och kolla på
film och hade det mysigt, känns ju riktigt mysigt eftersom jag är ända
barnet hemma i helgen. yes och imorgon har jag lite planerat som ni
får veta om en stund, men nu ska jag ringa min mamma och höra hur
det är med dom där uppe i norge, men vi hörs senare
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0