hos kristin !


nu har jag och kristin varit hemma hos henne ett tag.
förut kom dom och hämnta mig, hennes pappa skjussa oss till stan.
jag köpte ett armband, ett lika dant som jag köpte igår, fast i lila.
sen ett vanligt deadem på kicks,sen gick vi till nöjesbutiken köpte
godis, chips & en liten dricka, sen satt vi i vänthallen och vänta på
bussen, sen kom den då satt vi där och skratta yes yes.
sen kom vi hem till henne då, ´hennes hund är jätte gullig och chokladbrun.
sist jag va här var den faktist rätt liten. yes men nu gör vi inte så mycket
sitter och äter lite godis vi är små tjockisar, men det är sånt vi gillar !
men nu så ska vi väl hitta på något, kanske gå ut och fota ?
eller något annat vi får helt enkelt se, men vi hörs i alle fall
senare, puss Andrine




som ni kanske ser är hon inte berädd när jag tar kort så söööt !


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0