I'm back

hej eran andrine är nu hemma i stan igen.
jag vet att ni har saknat mig skit mycket, men emma har ju
bloggat massa så det har ju inte varit helt dött iallefall
men nu är jag ju hemma hos mamma, börja med att jag kom in i
mitt rum ? omg vem har sovit i min säng, sen OMG vart är min dator.
jaja min brors kompisar hade sovit i min säng, och johan tagit min dator
så snabbt blev allt utklarat, men nu ligger jag i min obäddade säng och
ska be peter bädda den åt mig, kanske ska till emma sen ?
eller jag vill iallefall till henne NU saknar henne massa.
har inte träffat henne  på skit länge, jaja
men nu ska jag iallefall fixa lite saker, men vi hörs snart
puss Andrinee


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0