inte bloggat på hela dagen !

tja nu är jag hemma, jag gjorde fasktist ett inlägg förut innan
jag drog och sola men jag glömde nog ladda upp det, hihi
men förut tog jag ju en promenad men lillamamma till solariumet
sola i typ 20 min sen hem duscha och fixa mig sen drog vi till
jacobs farmor min "lossas farmor" fika lite sen drog vi till ica maxi
och handla lite sen ty köpte jag en liten rosa gullig kaländer till skolan
och det är ett litet rosabandet blablabla på den i hörnet yeah andrine
stöder rosabandet visst är jag snäll ? sen köpte jag lösnaglar med diamanter
och massa på hihi mycket fina sen köpte vi 5 filmer också men jag valde bar
en typ babs bilar haha den såg rolig ut sen köpte jag ett läppglans som man
får större läppar av, det va det jag köpte idag faktist.
nu sitter jag har hemma gör inte ett skit ska väl typ sitta här sen kolla
film och bara tare lungt men vi hörs senare, puss Andrine


yeah !


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0