Jag är trött & hungrig


gårdagen blev lyckad, vi hade ju roligt här hemma hos emma.
och nu har vi vaknat och sitter med varsin dator i hennes säng.
är sjukt trött, vi ska väl snart fixa oss sen ska väl jag hem typ 3-4
någon gång för 5 skulle vi på något jävla kalas, sjukt tråkigt om ni
frågar mig, men ah men vi får se hur det blir när vi kommer dit.
jaja, sen ska väl jag antagligen inte göra så mycket mer idag ska nog
bara vara hemma och tare lungt, och lägga mig i tid, skolan börjar
ju snart, och jag måste verkligen vända om dygnet, annars kommer
jag försova mig första skoldagen det skulle ju inte bli så roligt.
men nu ska jag fortsätta ligga här en stund och min mage är hungrig
känner jag nu också den kurrar grggrogrog, haha !
men vi hörs lite senare idag, puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0