myspys

hej alla underbara läsare !
nu har vi precis blåst upp luft madrassen vi ska sova på
den är galet skön att sova på så ni bara vet.
jaja jag bädda i alle fall nyss den, mendans denise satt och
blogga hihi, vad snäll jag är, men idag har vi ju inte
gjort så mycket, det tog fan en 30-40 minuter för mig och denise
att gå från mig till henne, men egentligen tar det max 20 minuter
haha men vi hade så roligt, ringde till massa folk och prata skånska
ni vet ? gud vilka fina rapps och det denise sa förut på videobloggen
haha, vi har bästi humor vi vet och ni behöver inte säga det !
men jaja,sen när vi kom hit gjorde vi inte så mycket, dampa och så
sen åt vi jätte god mat, och sen bada vi bubbel pool riktigt mysigt
vi satt där nere och snacka, sen kom vi upp på hennes rum satt bara och
prata en massa då också, sen blåste vi ju upp madrassen och allt ni vet ?
men nu håller denise på att poppa popcorn, och vi ska lägga oss och glo
på en wallander film mysigt, för er som inte visste så har vi bästis
helg i helgen, vi funderar även på att dra till boda borg på söndag
men vi får se hur det blir med det, man måste ju va fler än 2 för att
det ska bli roligt, men det årdar sig. men nu ska jag gå ner och hjälpa denise
sen blir det film. vi hörs mer imorgon puss Andrine

 


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0