oooups.. måste göra läxorna !

hej, nu har jag precis duschat provade mitt nya shampoo
värkar bra faktist, men vi får väl se om det
ger någon effekt omett tag ? yes men nu sitter jag och
lyssnar på musik och kollar på made in sweden. dock stängt
av ljuder på tven så jag kollar bara lite smått ibland
hihi, måste träna på glosorna vi har tills imorgon oooups..
kan dom inte så jag måste nog träna,och shiet
kom på nu att jag inte har gjort matte läxan, så jag tror jag
ska gå och hämnta läxorna och sitta här med datorn i knät
teven framför ögonen och göra klart läxorna, yes men tror
inte jag hinner blogga något mer idag !
men imorgon blir det skolan slutar 13.20 ska tillbringa hela helgen
men min underbara bästis,vi har "bästishelg" så vi får allt
se vadvi hittar på,men jag bloggar någon gång imorgon i alle fall
puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0