packat klart, ska snart till mamma

hej alla bloggläsare, nu är jag hemma.
har packat lite kläder ska bara packa ner mina skor
sen ska jag väl åka till mamma runt 5 någon gång.
 blir väl att jag snackar lite med mamma & dom då.
sen vet jag inte vad jag hittar på ska nog packa upp alla saker.
sen ska jag nog plocka iordning på mitt rum där uppe hos mamma
för jag städa ju inte inann jag åkte till pappa för 2 veckor sen.
tiden bara rinner förbi och jag fyller år om 14 dagar alltså 2 veckor.
så det blir ju bra, vet inte riktigt vad jag ska hitta på när jag fyller
blir väl kanske umgås med alla underbara vänner eller så hittar
jag på något annat roligt i think, anyway nu ska jag snart till
mammsen, måste försöka få tag på Emmis nu ? hon skicka ett sms
till mig förut säger dock inte vad det stog sen svara jag men har inte
fått något svar tillbax, så men jaja vi hörs när jag är hos mamma sen.
puss Andrine


haha, bara jag som börja skratta eller ? haha kolla på hela jag dör.


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0