sämst uppdatering, jag vet !

hej, har inte bloggat något idag, knappt emma heller.
eller jo ett inlägg imorse men det gills nästan inte bara
två meningar eller något skit samma,ute dag idag.
man kan ju säga att jag och denise ägde ut alla på hela skolan
vi är bara för bäst, efter skolan drog jag hem sen till dansen träffa
alla goa flickor, sen hem till felicia med nina, vi gjorde inte så mycket
snacka och åt lite, sen drog nina, sen va jag och felicia vi är sjukt normala
vi gjorde negerbolls smet och åt, smaka bajs kan man ju säga.
sen drog jag väl hem tjugo i åtta eller något, duscha och nu sitter jag här i
brors rum med hans dator, jag vet attt jag bloggar lite när jag är hos pappa
men ska försöka blogga mer, men imorgon blir det plugga plugga plugga och
kanske dra till felicia sen vid halv 4-4 eller något vi får se imorgon
bloggar iallefall imorgon när jag kommer hem.
och yes imorgon ska jag försöka ta lite bilder.kanske kommer bilder
från dagen sen också, hihi denise har fått räls där nere nu också
hon är riktigt sexig min bästis, allid lika söt och go är hon
men nu ska jag fixa lite med min lilla rosa mp3, vi kanske hörs sen
eller imorgon puss ANDRINE


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0