seni seviyorum !


nu har jag precis ätit, det var riktigt gott vi satt och
prata om massa och ska nog försöka få pappa att köpa
min bikini haha, prata nyss med han och såhär lät det
-  Pappa jag har hittat en bikini tills vi ska till spanien !
- jaha ?
- yes den va billig kosta typ bara 200 kr !
- ta med farmor och köp den då ?
- men nej du har redan sagt att jag ska få en ny bikini
- hm
-YES tack pappa i love you
haha så jag tar förgivet att den är min nu, ja ni vet bikinisarna jag
la in i ett inlägg för ett tag sen så min stil funderar på att köpa den
rosa-leopard grr riktigt snyggt i love it har redan planer inför helgen
ni får nog veta dom snart, måste fixa lite saker osv först.
och rubriken : seni seviyorum det betyder faktist jag älskar dig
på turkiska så gulligt ellerhur ? yes men vi hörs senare
puss ANDRINE



Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0