träningsvärk i hela kroppen kan jag säga!

hejhej, inte haft någon tid och blogga idag.
men andrine! jag bloggar ju inte så ofta eftersom
att jag har annat att göra. jag sitter inte vid dator hela tin!
så du vet ;) men jag ska försöka bli bättre.
nu sitter jag och äter omelett. gott!
idag va jag med mickis till två ungefär.
sen skulle hon simma så jag åkte hem.
riktigt mysigt har vi haft i helgen!
hihi, sen vid fyra tiden åkte jag och mamma
till träningslagret och tränade!
sen när vi kom hem duscha jag och
sen åkte vi och handlade.
men nu ska jag äta upp.
Puss och Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Andrine

hahahah ?

´man behöver inte sitta vid datorn

hela tiden för att blogga ?

jag sitter inte heller vid datorn

men jag brukar lixom sätta mig där bar för

att blogga sen gör jag annat

om du fattar ? ;)

2010-01-24 @ 19:55:52

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0