yeah




nu håller jag på och fixa mig, duscha bara kroppen igår som var
jävligt onödigt, skulle tagit håret med för nu är det en katastrof.
menmnen, vi slutar tidigt idag så då blir det bara hem och duscha.
riktigt nice, idag har jag på mig ett par håljeans, vit långärmad tröja, och
bara en tjock tröja över det för jag fryser nu, vi får se om jag hinner
byta om 1 gång till innan jag åker till skolan, för jag vet inte riktigt om
jag vill ha det här idag. Jag är rätt sur också har ju en jäkla dålig hårdag
nu när det är fredag och allt, men det blir nog bättre sen när jag har duschat.
nu ska jag ta på lite mer mascara sen ska jag gå ner och äta sen ska jag
nog lägga in en dagens låt snart också om jag hinner vill säga.
men ni får ha en härlig fredag så hörs vi sen när jag kommer hem från skolan.
kanske är hemma vid 2 eller något ? puss Andrine


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0