22:30 en måndagskväll


Åh härligt härligt snart är måndagen slut i love it och imorgon är det
tisdag betyder den längsta dagen i skolan + att det är dans imorgon woho
härligt var ju ingen dans förra veckan så det blir trevligt måste jag säga.
nästan klar med provet nu också riktigt härligt har bara en läxa
på rexnet nu ( http://rexnet.se ) men kan inte mitt användat namn så
vi får hoppas thomas är i skolan imorgon vi fick ju ha vikarie idag för
han var sjuk men så kan det ju vara ibland ellerhur, men nu ligger jag i
sängen och gör ingeting inne på msn, och jag får lite sms då och då som jag
 svara på ska även kolla facebook nu, haha då vet ni precis vad jag håller
på med just nu bara tar det lungt helt enkelt japp men nu ska jag nog ta och
stänga av datorn så för er som känner mig finns jag på mobilen om det
skulle vara någt speciellt ni ville, men vi hörs imorgon alla underbara läsare
puss & godnatt Andrine


typ såhär känner jag mig nu så godnatt !


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0