den här rubriken är meningslös


Nu har jag krypit ner i sängen och jag ligger bara här och lyssnar på musik
är faktist lite trött har ju varit en riktigt seg söndag, och ah då blir man
ju trött haha om ni förstår vad jag menar ? och vet ni vad min pizza var
riktigt god, och då menar jag det verkligen hihi så duktigt jag är !
Imorgon är det måndag och det betyder ny vecka,nya tag, och imorgon
är det ju bara två veckor tills jag åker till spanien riktigt gött att komma
bort från sverige i en vecka kan jag lova, åh är så trött på snön& alla äcklig
slask, blä det är verkligen något jag hatar !! men nu hade jag bara tänkt att
ligga här och va social på msn och kolla facebook ska jag också göra...
sen ska jag faktist sova,ska ju upp tidigt imorgon hatar verkligen att gå upp
på måndagar det är så himmla jobbigt hihi ni vet väl själva vad jag menar ?
men vi hörs imorgon puss Andrine

+++ Imorgon får ni veta lite vad jag har för planer i veckan
jag vet trevligt trevligt


Kommentarer

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0