film dags

hallå där,just nu sitter jag i mitt rum har duschat och det
var riktigt gött kan jag lova, har på mig mjukisbyxer och linne nu
söndags mys outfit kan man lungt säga,känns riktigt skönt att ha en mjuk
gosig soffa i sitt rum för nu hade jag tänkt och lägga mig i den och kolla på en
film och äta chips hihi men det blir lite korta inlägg idag förlåt förlåt
men en tråkig söndag och inte så mycket att skriva om, då blir det ju inte så
långa inlägg men det får ni leva med gott folk men nu ska jag gosa ner mig
i soffan och bara ta det lungt börjar faktist känna mig lite smått sjuk också
 jag är jätte varm, kanske börjar få feber ? hmm ska nog kolla det sen
men vi hörs efter filmen puss Andrine


hihi sjukt länge sen jag såg den här filmen så jag måste bara
kolla på den hihi ;)


Kommentarer
Postat av: Julie

Hoppas att du får en trevlig söndagskväll :)

2010-03-21 @ 17:20:30
URL: http://juliescorner.blogg.se/

Kommentera här sötnosar :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0